
Algemene Ledenvergadering van F.C. Den Helder
Hierbij nodigen wij alle leden uit voor de jaarlijkse algemene ledenvergadering van F.C. Den Helder.
De ALV wordt gehouden op maandag 24 november 2025 om 20.00 uur in de kantine de Stille Werker.
De Algemene Ledenvergadering is het hoogste bestuursorgaan binnen de vereniging.
Tijdens de ALV legt het bestuur aan de leden verantwoording af over het gevoerde beleid en presenteert de plannen en begroting voor het seizoen 2025-2026.
Indien u verhinderd bent kunt u dit doorgeven aan de secretaris
e-mail: secretaris@fcdenhelder.nl
Agenda
1. Opening door de vicevoorzitter.
2. Huldiging jubilarissen.
3. Mededelingen door de voorzitter:
a. Het jaarverslag wordt niet voorgedragen. Het verslag wordt bij de notulen gevoegd.
4. Vaststellen van de notulen van de Algemene Ledenvergadering op 18 november 2024
5. Verplichte vrijwilligersinzet, mondelinge toelichting door Ron van der Graaf.
6. Voordracht leden van verdienste.
Pauze
7. Financieel (1)
a. Verslag Kascontrolecommissie F.C. Den Helder
b. Goedkeuren financieel jaarverslag van F.C. Den Helder
c. Goedkeuren begroting 2025-2026.
8. Aftredende/herkiesbare bestuursleden
a. Donald van Laar, vicevoorzitter, aftredend en herkiesbaar.
b. Bert Pelgrim, bedankt voor de functie van secretaris en treed af.
9. Het bestuur stelt voor te benoemen (2)
10. Rondvraag.
11. Sluiting.
(1) Op maandag 17 november liggen de financiële jaaroverzichten en de begroting ter inzage in de bestuurskamer. De penningmeester zal op die avond van 19.00 – 20.00 uur aanwezig zijn om uitleg te geven.
(2) Kandidaten voor een bestuursfunctie kunnen door tenminste 5 leden van de vereniging worden voorgedragen. Kandidaatstelling moet, tenminste 7 dagen voor de jaarvergadering, schriftelijk bij de secretaris worden gedaan. Kandidaten moeten zich schriftelijk akkoord verklaren met hun kandidaatstelling.