•   Namens het bestuur van F.C. Den Helder nodig ik u hierbij uit voor 

    Buitengewone ledenvergadering van F.C. Den Helder

    Die zal worden gehouden op maandag 12 mei 2025

    in de kantine “De Stille Werker”.                          

    De vergadering vangt aan om 20.00 uur. 

    Indien u verhinderd bent kunt u dit doorgeven aan de secretaris. 

    e-mail secretaris@fcdenhelder.nl 

    Bert Pelgrim

    Secretaris F.C. Den Helder

    Agenda 

    1. Opening door de voorzitter.

    2. Mededelingen door de voorzitter.

    3. Voordracht tot en door het bestuur:

        2e secretaris: Ron van der Graaf.

    4. Voordracht tot en door het bestuur:

        Bestuurslid technische zaken: Cees van der Made.

    3. Erfpacht en opstal 

    Een recht van erfpacht en opstal te vestigen voor het perceel en voor de uitbreiding van het huidige      kleedkamergebouw met een materiaalruimte, gelegen nabij de Bremstraat 2D, 1783JG Den Helder, kadastraal bekend gemeente Den Helder, sectie F nr. 730 (ged.), ter grootte van circa 54 m²;

    Dat de erfpacht en opstal voor een termijn van 20 jaren, t/m 31-12-2044 (loopt gelijk met de erfpacht huidige kleedkamergebouw) wordt uitgegeven;  

    Dat de erfpachtcanon jaarlijks €179,94 bedraagt;

    4. Aanpassing huishoudelijk reglement.

       Aanvulling op het huishoudelijk reglement:

    Als ouders/ verzorgers van jeugdleden zich slecht of misdragen wat tot gevolg heeft dat de vereniging in  diskrediet wordt gebracht, kan het bestuur direct overgaan tot het opzeggen van het lidmaatschap van hun kind(eren) en dit direct gaan doorgeven aan de KNVB. 

    Als de kinderen naar een andere vereniging gaan, is de KNVB door FC Den Helder geïnformeerd. 

    5. Rondvraag.

    6. Sluiting.