• Beëindiging lidmaatschap/overschrijvingen

    25 mei 2025
  • Opzegging/verandering
    Uitsluitend schriftelijk te melden voor 1 juni naar;
    Ledenadministratie F.C. Den Helder
    Postbus 47
    1780 AA Den Helder
     
    of mailen naar;
     
    Contactpersoon ledenadministratie:
    Pascal Flanderijn
     06-549 663 18
     
    Ieder verenigingsjaar begint op 1 juli.
    Kort daarvoor stellen wij de begroting op voor dat nieuwe jaar.
    Daarom dienen opzeggingen van of gewenste veranderingen in het lidmaatschap voor 1 juni door de ledenadministratie te zijn ontvangen.
     
    Indien u na 1 juni het lidmaatschap opzegt, lopen de contributieverplichtingen nog een seizoen door!!
    Het stopzetten van contributie kan alleen i.v.m. medische redenen en met doktersverklaring.
    Het lid dient hiervoor wel bewijsstukken (doktersverklaring) aan de ledenadministratie te overhandigen.
     
    Afmelden bij een trainer, coach of begeleider is niet toereikend en wordt helaas niet in behandeling genomen.
     
    Beëindiging van het lidmaatschap zal pas dan worden geaccepteerd indien en zodra aan alle (financiële) verplichtingen is voldaan, zoals het betalen van nog uitstaande boetes, en/of (restanten van) contributie e.d. en/of het inleveren van door F.C. Den Helder in bruikleen gegeven wedstrijd- en trainingskleding en -attributen.
     
    De deadline voor overschrijvingen naar een andere vereniging in het amateurvoetbal is ook dit jaar vastgesteld op 15 juni, 23.59 uur.